همكاري در فروش شاپ يار

بازاريابي و كسب درآمد از اينترنت ، كسب درآمد در خانه ، معرفي بهترين سايت هاي همكاري در فروش ، سايت هاي كليكي ايراني ، سايت هاي درآمدزاي داخلي و خارجي ، سايتهاي كليكي معتبر خارجي ، معرفي بانك هاي الكترونيكي ، سايتهاي سرمايه گذاري ، ما بهترينها را به شما معرفي مينماييم

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 390
بازدید کل : 63781
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1













معرفي سيستم همكاري در فروش البسكو.كام

 

کسب در آمد اینترنتی آسان و مطمئن برای شما

با سیستم همکاری در فروش البسکو.کام

يك فروشگاه كامل با سيستم بسيار عالي رايگان

با پورسانت مناسب

 

مرکز خرید اینترنتی البسکو.کام هم اکنون با راه اندازی سیستم همکاری در فروش پیشرفته خود، امکان کسب درآمد اینترنتی را برای شما فراهم نموده است. با عضویت در این سیستم و انجام فعالیت تبلیغاتی، شما می توانید کسب درآمدی آسان از راهی مطمئن داشته باشید. با ترغیب کاربران به خرید محصولات مرکز خرید اینترنتی البسکو.کام از مبلغ فروش هر کالا کارمزدی منصفانه دریافت می کنید. در این شیوه همکاری، هیچ نگرانی بابت تهیه کالا، بسته بندی، ارسال، و یا ارائه خدمات پس از فروش نخواهید داشت.

 

مزایای سیستم همکاری در فروش البسکو.کام

  1. البسکو.کام معتبر و قابل اطمینان برای مشتریان (دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت بازرگانی)
  2. پنل همکاران پیشرفته با قابلیت ارائه آمار شفاف بازدید، کلیک، و فروش
  3. پرداخت کارمزد بالا از مبلغ فروش هر کالا
  4. تسویه حساب منظم (هر ۱۴ روز)
  5. پنج هزار تومان پاداش عضویت برای مدت محدود
  6. آمار بالای تعداد فروش کالا نسبت به تعداد بازدید کنندگان
  7. ارائه هزاران محصول متنوع و جذاب در سیستم همکاری
  8. ارسال رایگان سفارشات به تمامی نقاط ایران

 

 

 

نويسنده: رضا تاريخ: چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:همكاري در فروش , كسب درآمد با البسكو, همكاري در فروش البسكو,كام, همكاري در فروش البسكو داتكام, كسب درآمد با فروشگاه رايگان البسكو,كام, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب
معرفي و همكاري در فروش شاپ يار

سيستم بازاريابي و همكاري در فروش

شاپ يار

 

سیستم همکاری در فروش شاپ یار چیست؟

در سیستم همکاری در فروش شاپ یار ، امکاناتی فراهم شده است تا هر فردی بتواند در فضای مجازی اینترنت با اقدام بازاریابی و فروشکالاهای موجود در سیستم ، از درآمد مناسبی برخوردار شود.
در این سیستم کلیه امکانات لازم برای کار فروش اینترنتی و بازاریابی اینترنتی اعم از فروشگاه ساز،انواع بنرها و عکس ها و تبلیغات لازم برای شما آماده شده است و شما می توانید پس از عضویت و دریافت کد بازاریابی با ورود به بخش کاربری از بخش های مربوطه کد مورد نظر خود را برای بنر لینک ها ی خرید کالا دریافت و در وبسایت یا وبلاگ خود قرار دهید و کار بازاریابی و تبیلغ را با اطمینان کامل از دریافت حق بازاریابی خود شروع کنید.

پورسانت محصولات سیستم همکاری در فروش شاپ یار

 پورسانت محصولات سیستم همکاری در فروش شاپ یار از 10% تا سقف 50% از مبلغ کل محصول می باشد. این مبلغ با توجه به هزینه ی خرید محصولات به صورت عمده و ... تعیین می شود و به دلیل وجود محصولات متنوع و اختصاصی در سیستم همکاری در فروش شاپ یار امکان کسب در آمد بسیار بالا را به نسبت سایر سیستم های همکاری در فروش برای همکاران خود محیا می سازد.

کسب درآمد بیشتر با سیستم معرفی همکاران جدید

شما با استفاده از بخش معرفی همکار جدید سیستم همکاری در فروش شاپ یار قادر خواهید بود تا 20 % پورسانت محصول فروخته شده توسط همکار خود را دریافت کنید و در این روش هیچ هزینه ای از کاربر زیر مجموعه شما کسر نخواهد شد. این یک فرصت استثنایی است که فقط در سیست همکاری در فروش شاپ یار برای شما فراهم شده است.

چرا همکاری با شاپ یار ؟

شاپ یار تنها فروشگاه اینترنتی فارسی زبان است که تبلیغات بین المللی در رسانه به همکاران ما کمک میکند به راحتی درآمد قابل توجه کسب نمایند.

 

نويسنده: رضا تاريخ: چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:همكاري در فروش شاپ يار, كسب درآمد از شاپ يار , كسب و كار اينترنتي با شاپ يار, همكاري در فروش فروشگاه شاپ يار, كسب درآمد خانگي با شاپ يار, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب
همكاري در فروش

يكي از بهترينهاي همكاري در فروش

ايران ماركت سنتر

معرفی سیستم:

سیستم "ایران مارکت سنتر" به عنوان امن ترین و مناسب ترین سیستم خدمات خرید و فروش اینترنتی در ایران، بستر مناسبی برای گسترش تجارت الکترونیک و فرهنگ خرید و فروش اینترنتی در فروشگاه های الکترونیکی است. سیستم "ایران مارکت سنتر" پلی است مطمئن، میان فروشگاه های اینترنتی و خریداران در سراسر ایران. سیستم "ایران مارکت سنتر" توسط کادر بسیار مجرب و آشنا به سیستم شبکه پستی کشور و مدیران بزرگترین سایتهای تجارت الکترونیک در ایران و ارائه کنندگان سرویس های اینترنتی ، پشتیبانی و حمایت میشود.

امکانات سیستم "ایران مارکت سنتر" برای فروشگاه های اینترنتی:

سیستم "ایران مارکت سنتر" امکانات بسیار مناسبی برای افزایش فروش و در نتیجه افزایش درآمد فروشگاه های اینترنتی در اختیار آنها قرار می دهد تا بتوانند با خیالی آسوده، فروش اینترنتی خود را آغاز نمایند. هم اکنون با عضویت و عقد قرارداد با "ایران مارکت سنتر" شما نیز می توانید با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی به کسب درآمد اینترنتی بپردازید. "ایران مارکت سنتر" دریافت مبالغ فاکتورهای فروش از خریداران و پرداخت آن به فروشندگان را تضمین مینماید و در حداقل زمان ممکن با فروشندگان تسویه حساب کامل مینماید. "ایران مارکت سنتر" هیچ هزینه اضافی غیر از موارد مندرج در قرارداد، از فروشندگان کسر نمیکند. سیستم "ایران مارکت سنتر" مشکلات و نارسایی های سیستمهای مشابه را ندارد و خدمات مناسبی را به فروشگاهها ارائه مینماید.

شما میتوانید با تبلیغ يا معرفى كردن محصولات این سایت در سود فروش بیش از 3000 فروشگاه عضو سیستم ایران مارکت سنتر سهیم شوید.
در این سایت محصولات متنوعی با پورسانت هایی تا 50 درصد از قیمت کل کالا تعریف شده است که اگر خریدار از طریق تبیلغات شما یکی از این محصولات را خریداری نماید، پورسانت مربوطه به حساب شما منظور می شود. پورسانت برخی از محصولات به حدی بالا است که تقریبا بیش از 90 درصد از سود فروش، برای تبلیغ کننده منظور شده است.
تعیین پورسانت بالا به دلیل رقابتی است که بین فروشندگان در این سیستم وجود دارد. بنابراین در این سیستم، بیشترین سود نصیب تبلیغ کنندگان می شود
.

این تبلیغات میتواند به روشهای زیر صورت پذیرد:
1- ایجاد یک فروشگاه مجازی در سایت خودتان که فقط با قرار دادن یک کد ساده میتوانید این فروشگاه مجازی را ایجاد نمایید.
2- قرار دادن بنرهای گرافیکی در سایزهای مختلف
3- قرار دادن لینک باکس در سایت خود
4- قرار دادن لینکهای متنی برای تعدادی محصول به دلخواه شما
5- ارسال ایمیل تبلیغاتی
6- سایر روشهای مجاز به شرط رعایت قوانین سیستم و رعایت مسایل شرعی

 

نويسنده: رضا تاريخ: یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:همكاري در فروش ايران ماركت سنتر, كسب درآمد از ايران ماركت سنتر, كسب و كار اينترنتي با ايران ماركت, بهترين همكاري در فروش, كسب درآمد خانگي, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب
كسب درآمد از نيك ساز



كسب درآمد و همكاري در فروش
با
نيك ساز


آیا به کسب درآمد واقعی در اینترنت فکر می کنید؟

آیا به بهترین راه افزایش درآمد خود فکر می کنید؟

همین حالا فرم استخدام را پر کنید و فعالیت خود را شروع کنید.

 

1- کسب درآمد مستقیم

شما با معرفی و فروش نیک ساز به دیگران به ازای فروش هر نیک ساز 30% یعنی 7500 تومان دریافت می کنید. توجه داشته باشید که شما تنها خریدار را معرفی می کنید و هیچ فعالیت دیگری انجام نمی دهید.

 

مثال معمولی: اگر شما روزی 2 نیک ساز بفروشید:

درآمد روزانه شما: 2x7500 = 15.000 T

درآمد ماهیانه شما: 2x7500x30 = 450.000 T

 

مثال فعال: اگر شما روزی 5 نیک ساز بفروشید:

درآمد روزانه شما: 5x7500 = 37.500 T

درآمد ماهیانه شما: 5x7500x30 = 1.125.000 T

 

2- کسب درآمد غیر مستقیم

شما با معرفی دوستان خود به استخدام در نیک ساز به ازای فروش هر نیک ساز توسط دوست خود 10% یعتی 2500 تومان دریافت می کنید. توجه داشته باشید که شما تنها دوستان خود را معرفی می کنید و هیچ فعالیت دیگری انجام نمی دهید.

 

مثال معمولی: اگر شما 2 نفر را معرفی کنید و آنها روزی 2 نیک ساز بفروشند:

درآمد روزانه شما: 2x2x2500 = 10.000 T

درآمد ماهیانه شما: 2x2x2500x30 = 300.000 T

 

مثال فعال: اگر شما 5 نفر را معرفی کنید و آنها روزی 5 نیک ساز بفروشند:

درآمد روزانه شما: 5x5x2500 = 62.500 T

درآمد ماهیانه شما: 5x5x2500x30 = 1.875.000 T

 

توجه: شما می توانید از هر دو نوع درآمد کسب کنید.

اگر به درآمدی مطمئن و واریز هفتگی فکر می کنید همین حالا به جمع کارمندان نیک ساز بپیونید.

 

آیا به درآمد بیشتر فکر می کنید؟

قابل توجه کارمندان:

در صورتی فعالیت خود را افزایش دهید از پاداش خوبی برخوردار خواهید شد:

 

سفارشات مستقیم:

در صورتی که سفارشات مستقیم شما در طول یک ماه (مثلا فروردین) از مرز 30 عدد بگذرد بجای 30% از هر سفارش مستقیم از 50% پورسانت از هر سفارش مستقیم ماه (فروردین) برخوردار خواهید شد.

 

سفارشات غیر مستقیم:

در صورتی که سفارشات غیر مستقیم شما در طول یک ماه (مثلا فروردین) از مرز 100 عدد بگذرد بجای 10% از هر سفارش غیر مستقیم از 20% پورسانت از هر سفارش غیر مستقیم ماه (فروردین) برخوردار خواهید شد.

 

نويسنده: رضا تاريخ: شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:نيك ساز, كسب درآمد از نيك ساز, همكاري در فروش با نيك ساز, كسب درآمد در خانه, كسب درآمد اينترنتي, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب
سیستم همکاری در فروش مجیک گریل

سیستم همکاری در فروش مجیک گریل

تمامی عزیزانی که صاحب وبلاگ و یا وب سایت هستند از این پس می توانند براحتی اقدام به کسب درآمد نمایند!
شما کافی است پس از ثبت نام و دریافت کد محصولات، آن را در قسمتی از وب سایت و یا وبلاگتان قرار دهید. بازدید کنندگان از سایت شما با دیدن بنر محصولات ما و کلیک بروی آن ها در صورت تمایل با پر کردن فرم مربوطه اقدام به خرید می کنند. پس از ثبت خرید در سیستم (که با نام شما ثبت می شود و در پنل خود نیز می توانید پیگیری کنید) ما با تماس تلفنی با فرد خریدار از تمایل ایشان برای خرید اطمینان کسب می کنیم. در صورت تمایل به خرید، سریعا اقدام به بسته بندی محصولات میکنیم و سپس آن را به کمک شرکت همکار (پارس پیک) از طریق شبکه گسترده پستی برای فرد خریدار ارسال می کنیم. پس از چند روز خریدار ضمن دریافت محصول از مامور پست هزینه آن را به ایشان می پردازند. پس از واریز هزینه پرداختی توسط شرکت همکار به حساب ما سریعا پورسانت حاصل از فروش شما را تا نهایتا 48 ساعت به حسابتان واریز می کنیم. واریزی طبق سیاست کاری شرکت همکار ماهانه در سه نوبت انجام می شود. در واقع شما اصلا نیازی به هیچ گونه فعالیتی اعم از سرمایه گذاری، بسته بندی، ارسال محصولات و... در این زمینه ندارید! فقط کافی است این را بدانید که سود و فروش شما متناسب با میزان بازدید از وب سایتتان است! حتی ما به شما آموزش های لازم برای افزایش فروش را هم می دهیم!

درصد همکاری برای این محصول با توجه به قیمت آن 24% از قیمت محصول، معادل 6720 تومان، تعیین شده است.

حداقل مبلغ واریزی برای اولین بار به حساب کاربران مبلغ 20000 تومان ميباشد.

مژده: این اطمینان را می دهیم که طی ماه های آینده با تولید و یا وارد کردن محصولات منحصر به فرد دیگر مجددا رضایت شما همکاران گرامی را جلب کنیم!

نويسنده: رضا تاريخ: یک شنبه 4 دی 1390برچسب:همكاري در فروش مجيك گريل , كسب درآمد با مجيك گريل , فروش مجيك گريل , ثبت نام براي همكاري در فروش مجيك گريل, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب
معرفي سيستم همكاري در فروش ايران آرنا

سيستم همكاري در فروش ايران آرنا

ايران آرنا با معرفي روش هاي نوين درآمدزايي و به منظور ايجاد فرصت كسب درآمد

همه كاربران اينترنت  و وبلاگ نويسان را دعوت به همكاري مي نمايد

شما میتوانید با ايجاد يك فروشگاه اينترنتي به صورت ساب دومين بر روي سيستم اقدام به تبلیغ محصولات این سایت نموده و در سود فروش محصولات سيستم همكاري در فروش ايران آرنا سهیم شوید.
در این سایت بيش از 2000 محصول با پورسانت هایی تا 40 درصد تعریف شده است که اگر خریدار از طریق فروشگاه شما یکی از این محصولات را خریداری نماید، پورسانت مربوطه به حساب شما منظور می شود.

برتري ايران آرنا نسبت به ساير سيستم همكاري در فروش

در سيستم همكاري در فروش ايران آرنا شما پس از عضويت مي توانيد يك فروشگاه اينترنتي رايگان

با امكان آپديت روزانه به صورت ساب دومين ايجاد كنيد.اين ساب دومين ,فروشگاه اختصاصي شما خواهد بود.

امكانات فروشگاه اختصاصي تبليغ كنندگان:

-امكان تبادل لينك

-انتخاب تايتل فروشگاه توسط تبليغ كننده

-امكان انتخاب نوع محصول نمايشي به انتخاب تبليغ كننده

-وجود قالب هاي گرافيكي زيبا و امكان انتخاب قالب توسط تبليغ كننده

-امكان قراردادن كد امار گير مانند وبگذر در داخل فروشگاه اختصاصي خود

-واريز پورسانت تبليغ كنندگان به صورت 4 بار در ماه و در روزهاي دوشنبه انجام مي گيرد.

-تبلیغ کننده میتواند گزارش کامل سفارشها و آخرین وضعیت آنها را در پنل اختصاصی خود مشاهده نماید.

-انتخاب آدرس اينترنتي فروشگاه توسط تبليغ كننده به صورت ساب دومين مانند:http://shop.iranarena.com

-در سیستم همكاري در فروش ايران آرنا برای هر محصول, درصد ثابتی از کل قیمت محصول را بابت هزینه تبلیغات مشخص شده است که بعد از فروش آن محصول، درصد مربوطه از از قيمت كل کسر و به حساب تبلیغ کننده واریز می شود.

روش نوين افزايش درآمد براي تمامي وبمسترها و وبلاگ نويسان و تبليغ كنندگان

در این برنامه شما علاوه بر تبلیغ برای فروش محصولات فروشگاه اختصاصي خودتان و کسب پورسانت از هر فروش، میتوانید سایر تبلیغ کنندگان را به عضویت و فعالیت در این سیستم تبلیغاتی دعوت نمایید. به این ترتیب شما بابت عضويت هر تبلیغ کننده که مستقیما از طریق شما عضو سیستم تبلیغاتی شده باشند پورسانت دريافت مي كنيد.

سهم شما مبلغ 5000 تومان بابت معرفي هر تبليغ كننده جديد است.

نويسنده: رضا تاريخ: یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:سيستم همكاري در فروش ايران آرنا , كسب درآمد , كار در خانه با ايران آرنا , كسب درآمد از سيستم همكاري در فروش ايران آرنا, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب
سیستم همکاری در فروش با مشاركت آسيا پارس

کسب درآمد با سیستم مشارکت در فروش آسیا پارس

وابسته به کمپانی دلتا پارس با 4 سال سابقه درخشان

(شماره ثبت 711/0086/1061)

کسب درآمد در آسیا پارس

 آسیا پارس با توجه به گستردگی و ارائه معتبرترین محصولات کمپانی های بزرگ دنیا و ارائه پورسانتهای فوق العاده بابت فروش هر محصول محلی خواهد بود برای شما کاربران که تنها با عضویت در سیستم و استفاده از راه کارهای موجود (در قسمت کاربری توضیح داده شده) شروع به فعالییت نمائید و بصورت مستقل صاحب یک فروشگاه پیشرفته شوید و بابت فروش هر محصول پورسانت خوبی را به اختصاص دهید افرادی اکنون در سیستم آسیاپارس فعالییت دارند که تنها بصورت نیمه وقت و با اتکا به توانمندی های خود و اشتیاق به یادگیری بی امان پورسانت های چندین میلیونی از سیستم دریافت مینمایند.

با توجه به قیمت محصولات آسیاپارس شما از فروش هر محصول بین 30.000 الي 8000  درآمد خواهید داشت

آیا میدانید هم اکنون تعدادی زیادی از اعضا بالای پنجاه هزار تومان در روز دریافتی دارند؟

محصولات لوکس و پر طرفدار که براحتی درآمد های میلیونی را برای شما ارمغان خواهد آورد.

در آسیا پارس شما میتوانید یک فروشگاه اختصاصی داشته باشید بدون اینکه شماره تماسی از ما درآن درج شده باشد

کلیه سفارشات ثبت شده لحظه به لحظه قابل رهگیری توسط بازاریاب خواهد بود

در آسیا پارس همیشه و تحت هر شرایطی حق با بازاریاب خواهد بود

ما با چند سیستم وبلاگ دهی بزرگ طرف قرارداد هستیم و از هر حیث شرایط برای فعالیت شما هموار خواهد بود

آسیا پارس در حدود 200 محصول پر طرفدار را طی ماه اخیر به سیستم خود اضاف خواهد نمود

تنوع محصولی و پورسانت محصولات تا 45 درصد

تنوع روش های تبلیغاتی در سیستم شما را در امر بازاریابی بینیاز خواهد نمود

سیستم مالی پیشرفته برای خروجی گرفتن از درآمد خود

امکان معرفی زیر مجموعه و سهیم بودن در فروش آنها( توجه: این سود توسط شرکت پرداخت میگردد و از زیر مجموعه کسر نمیگردد)

سقف پرداخت در آسیا پارس

در آسیا پارس کلیه درآمدها بدون سقفی بصورت روزانه پرداخت میگردد

جایزه ویژه آسیا پارس برای بازاریاب برتر 91-90

نويسنده: رضا تاريخ: چهار شنبه 9 شهريور 1398برچسب:كسب درآمد , كسب درآمد با آسيا پارس , كسب درآمد از فروشگاههاي زنجيره اي آسيا پارس , كسب درآمد با محصولات جنسي , پزشكي , زناشويي, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب
سیستم همکاری در فروش و کسب در آمد مطمئن و دائمی شادلايف

سيستم همكاري در فروش شادلايف

بعد از عضویت در سیستم همکاری در فروش صاحب یک وبلاگ و فروشگاه اختصاصی پیشرفته خواهید شد و با مشارکت در سود حاصل از فروش تجربه ای متفاوت را در تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی کسب خواهید کرد.محصولات فروشگاه شما بصورت خود کار آپدیت خواهد شد.هر خریدی که از وبلاگ شما انجام گیرد با معرفی شما خواهد بود وپورسانت محصولات فروخته شده در پنل کاربری شما درج خواهد شد.بعنوان مثال اگر یک مشتری  یک محصول 100هزار تومانی از وبلاگ شما ویا از طریق لینکهای اختصاصی شما خرید کند بعد از فروش نهایی محصول،اگر درصد همکاری محصول 16درصد باشدمبلغ 16000تومان درپنل شما ثبت خواهدشد.درکل هروقت میزان درآمد شما به 5000تومان رسید میتوانید تقاضای تسویه بدهید تا درآمد شما به حسابهای بانکی شما واریز شود.

 

::خصوصيات فروشگاه و وبلاگ اختصاصي شما::

کاملا رايگان است.

مديريت تبليغات در چپ و بالا وپايين

تنظيمات حرفه اي وبلاگ

درج امارگير اختصاصي

ارسال عکس براي مطالب

مديريت لينک دوستان در راست

لود سريع مطالب 

نوشتن کلمات کليدي براي وبلاگ

نوشتن کلمات کليدي براي مطالب وبلاگ

مطابق با تکنو لوژيهاي روز دنيا

مديريت آسان 

اتصال دامنه به وبلاگ

 

نويسنده: رضا تاريخ: یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:كسب درآمد , كار در خانه , سيستم درآمدزايي , همكاري در فروش , كسب درآمد پورسانتي , سیستم همکاری در فروش و کسب در آمد مطمئن و دائمی شادلايف , محصولات جنسي , كسب درآمد از محصولات زناشويي, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب
معرفي سايت همكاري در فروش و كليكي اكسين ادز

همكاري در فروش با اكسين ادز

شما می توانید به دو روش زیر با سیستم تجارت الکترونیک اوکسین ادز همکاری نموده و درآمد ماهیانه بسیار مناسبی کسب نمایید.


1-سیستم همکاری در فروش

شما می توانید با معرفی محصولات موجود در سیستم همکاری در فروش اوکسین ادز به بازدیدکنندگان وبگاهها و یا گروههای اینترنتی خود ، در سود فروش آنها به میزان بسیار مناسبی بهره مند شوید.برخی از مزاياي سيستم همكاري در فروش اوکسین ادز به شرح زیر می باشد:
1-دارا بودن محصولات بسیار جذاب ،جدید ،متنوع ،معتبر و پربازده با
پورسانت بسیارعالی (45%)
2-پرداخت 82 درصد از سفارشات ارسالی(پیش خرید سفارشات شما) و 100 درصد سفارشات توزیع شده
3-تسویه حساب  هر دو هفته یکبار و بزودی هر هفته
4-عدم کسر هزینه ارسال
سفارشات برگشتی از وبمسترها
5-سیستم زیر مجموعه گیری قدرتمند
6-پشتیبانی توسط ایمیل و تلفن
7-امکانات و مزایای ویژه برای وبمسترهای قدیمی، معتبر و پر فروش
8-حداقل پورسانت جهت تسویه حساب
هشت هزار تومان 

 

 

2-سیستم کلیکی

می توانید با عضویت در سیستم اوکسین ادز اقدام به نمایش تبلیغات نمایید و به ازای هر کلیک بازدیدکنندگان برروی تبلیغات تا سقف 500 ریال بعنوان پورسانت دریافت نمایید.همچنین با معرفی این سیستم به دیگران و عضویت آنها از طریق شما به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغات آنها می شود مبلغ 50 ریال از طرف سایت به پورسانت شما اضافه خواهد شد. پرداخت کلیه وجوه و پورسانتها در سیستم تبلیغاتی اوکسین ادز توسط شرکت رفاه گستر جنوب به شماره ثبت 24516 تضمین شده می باشد.استقبال بی نظیر از این سیستم، خود نشان دهنده این مهم می باشد.

براي عضويت اين موقيعت عالي هرچه زودتر ثبت نام نماييد

نويسنده: رضا تاريخ: یک شنبه 5 ارديبهشت 1390برچسب:كسب درآمد با اكسين ادز , همكاري در فروش با اكسين ادز , سايت كليكي اكسين ادز, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب


تبلیغات پیامکی
ارائه خدمات وبلاگ,سایت,فروشگاه و ... بصورت رایگان

ارائه خدمات وبلاگ,سایت,فروشگاه و ... بصورت رایگان

نیک ساز - مجموعه ایجاد و مدیریت وبسایت

نیک ساز - کسب درامد مطمئن

نیک ساز - کسب درامد مطمئن

© All Rights Reserved to poul.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com

ابزار هدایت به بالای صفحه


نیک ساز - کسب درامد مطمئن

Get a Free iPhone 4 from Xpango - click here
نیک ساز - مجموعه ایجاد و مدیریت وبسایت

تبلیغات پیامکی